بهترین ویلچرپله در ایران

خرید بهترین ویلچرپله ایرانی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین ویلچرپله در ایران چیست؟ بهترین ویلچرپله در ایران مدل های خارجی و ایرانی می باشد.

ویلچر پله رو یک ویلچر پیشرفته هوشمند با قابلیت حرکت بر روی پله‌ها است. امروزه با توجه به محدودیت ها و نیاز به عبور از پله ها ، نیاز به یک ویلچر قابل حمل با کاربری اسان که قابلیت عبور از مسیر پله ها را داشته باشد به شدت وجود دارد. برترین ویلچر پله رو دنیا مربوط می شود به کمپانی سوئیسی و با نام Scewo که یکی از برترین انواع ویلچر در دنیا را تولید نموده است. این ویلچر کاملا هوشمند بوده و برای حرکت در سطح صاف تنها بر روی ۲ چرخ تعادل دارد و این کار را نیز به خوبی و کیفیت هرچه تمام تر انجام می دهد.
بعضی از این ویلچرها ممکن است در نگاه اول شبیه به ویلچر به نظر نرسند، ولی بعضی دیگر ظاهر و ساختارشان شبیه به ویلچر است. شماری دیگر از وسایل و تجهیزات هم هستند که جزء گروه ویلچرها به‌حساب نمی‌آیند ولی این قابلیت را دارند که فرد معلول و ویلچرش را از راه‌پله‌ها بالا و یا پایین ببرند.
 
بررسی بهترین ویلچرپله ایرانی
 
در این مقاله می خواهیم بهترین ویلچرپله در ایران را معرفی کنیم. پس با  کینگ مد همراه باشید.
 

بهترین ویلچرپله در ایران 

خیلی از افراد ممکن است توانایی مالی و یا قصد خرید ویلچر پله رو برقی را نداشته باشند و یا می‌خواهند برای تعداد پله کمی از ویلچر استفاده کنند، در این صورت ویلچر پله رو دستی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آنان باشد.

در این نوع از ویلچرها به دلیل نبود اجزایی همچون گیربکس، باطری و همچنین قطعات و لوازم متحرک قیمت آن خیلی کمتر از مدل‌های برقی آن است.

در ویلچر پله رو دستی، چهارچرخ ساده تعبیه‌ شده است که از این چرخ ها برای حل دادن در مسافت کوتاه استفاده می‌شود. همچنین دوچرخ جلوی آن قفل‌ها یا ترمزهایی دارد که مانع از حرکت در سطوح شیب‌دار می‌شود.

در پشت این ویلچرها دو دسته تعبیه‌ شده که در بالاترین نقطه قرارگرفته‌اند تا شخصی که صندلی را از پشت بلند می‌کند، لازم نباشد صندلی خود را برای حفظ تعادل خم کند.

در قسمت جلو و پایین‌ترین نقطه هم دو دستگیره تعبیه ‌شده تا کسی که در پایین قرار می‌گیرد، هم نیاز نباشد دست‌های خود را برای حفظ تعادل بالا بیاورد.

این ویلچرها همچنین ویژگی تا شوندگی دارند تا حمل کردن آن در ماشین و یا جمع‌کردن و کنار گذاشتن آن راحت‌تر باشد.

بهترین ویلچربرقی 

ویلچرپله ایرانی 

  • وزن پایین
  • حمل آسان
  • کاربری آسان و سریع
  • قیمت مناسب

ویلچرپله خارجی

  • دارای باتری 
  • موتور قوی
  • کمربند ایمنی
  • دارای جوی استیک

ویلچرهای پله رو ایرانی تقریبا در حال حاضر دو مدل است که یکی از آن ها هم ویلچر پله رو اتکا و دیگری مدل تسمه ای ایرانی با نام  ویلچر پله رو پایار است.

راهنمای خرید بهترین ویلچرپله ایرانی

از برندها ویلچر پله رو ایرانی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ویلچر پله رو اتکا
  • ویلچر پله رو پایار
  • ویلچر پله رو سهند

بهترین ویلچرپله ایرانی را می توان اتکا معرفی کرد

  • قابلیت تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • وزن ویلچر: 32 کیلوگرم
  • سرعت طی کردن 15 پله در دقیقه
  • مناسب برای پله با ارتفاع 22 سانتیمتر

خوشبختانه تولید کنندگان داخلی موفق به طراحی و ساخت مدلی جدید از نوع شارژی و پله رو ویلچرها شده اند، که معضل بالا و پایین رفتن از پله را توسط ویلچرهای معمولی آسان کرده است.

ویلچر برقی پله رو، بهترین ویلچر شارژی حال حاضر بازار ایران است که از روی یک نمونه آلمانی الگو برداری شده است.

اگر نیاز به مشاوره رایگان برای خرید ویلچرپله ایرانی دارید همین حالا تماس بگیرید

ویلچر برقی پله رو اتکا بسیار حرفه ای و ایمن ساخته شده است و تحت سخت ترین تست های ایرانی و جهانی قرار گرفته است و توانسته گواهی استاندارد جهانی ایمنی عمومی الکتریکی و استاندارد EMC اداره کل تجهیزات پزشکی ایران را کسب کند. این ویلچر برقی پله رو تا 120 کیلوگرم وزن را میتواند تحمل کند و با هر بار شارژ کامل میتواند 720 پله را بپیماید. از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه امکان دمونتاژ کردن بسیار آسان آن است که امکان جابجایی و حمل با خودرو را امکانپذیر میسازد.

  • ایده آل برای ساختمان های بدون آسانسور، منازل دوبلکس و پله برقی

قیمت بهترین ویلچرپله در ایران

قیمت بهترین ویلچرپله در ایران بستگی به نوع ویلچری که انتخاب می کنید دارد. مدل ایرانی یا خارجی آن در قیمت ها تاثیرگذار می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت روز بهترین ویلچرپله در ایران با کینگ مد تماس بگیرید. 

فیلم بهترین ویلچر پله در ایران 

برند کینگ مد اقدام به واردات و فروش انواع مدل های ویلچر پله در ایران می نماید. در ادامه قصد داریم فیلم بهترین ویلچر پله در ایران را قرار دهیم.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *