خرید ماساژور گردن

راهنمای خرید ماساژور گردن
زمان مطالعه: 8 دقیقه

خرید ماساژور گردن و ویژگی های آن را در این مقاله مشاهده نمایید. 

برای اینکه در هنگام خرید ماساژور گردن بهترین انتخاب را داشته باشیم باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

علت خرید ماساژور گردن

درد گردن، شانه و کتف یکی از رایج‌ترین دردها بین افراد جامعه است که تقریبا روزانه ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد به آن دچار می‌شوند. درد گردن ممکن است به دلایل مختلفی مانند نشستن‌های نادرست، کار کردن پشت میز برای مدت طولانی، خوابیدن نادرست و حتی تمرینات ورزش نادرست رخ دهد.

زندگی ماشینی امروزه بیشتر افراد را ناچار به نشستن های طولانی و نداشتن تحرک کافی در طول روز می کند که در طولانی مدت موجب بروز ناراحتی های متعددی می‌شود. از جمله این مشکلات بروز اسپاسم و گرفتگی های عضلات به خصوص در ناحیه گردن است.

از این رو شرکت های مختلف مانند کینگ مد برای این گونه افراد دستگاه های ماساژور گردن را تولید کرده اند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، این امکان را به وجود آورده اند تا در هر جا و مکان این ماساژورها قابل استفاده باشند.

ماساژور گردن و شانه برای کسانی که به دلیل انجام کارهای سخت روزانه اغلب با درد و ناراحتی در مفاصل و عضلات این قسمت از بدن درگیر هستند، گزینه ای مناسب است.

 

خرید بهترین ماساژور گردن 

بهترین ماساژور گردن ، شانه و کتف در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. بدین ترتیب بهترین ماساژور برقی گردن با مشخصه هایی مانند توانایی گرم نمودن ناحیه آسیب دیده، دسته های راحت، باتری قابل تعویض یا دارای شارژ برقی و در نهایت سایزهای مختلف توانسته به گزینه ای مطلوب تر در میان کاربران تبدیل شود. این دستگاه ها جزء بهترین ماساژور گردن و کتف به حساب می آیند، زیرا به خوبی و بسیار روان بر روی نقاط فشار و آسیب زا به حالت های مختلف و بر حسب نوع دستگاه حرکت نموده و به مدد گرمای تولیدیشان به آرام سازی درد و حتی بهبود امراض کمک می کنند.

خرید ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن و شانه برقی بر حسب نوع فناوری به سه دسته الکتریگی گرم کننده، الکتریکی ویبره ای و مادون قرمز تقسیم می شوند. در این میان برای آنکه بهترین ماساژور گردن و شانه را برای خود بیابید، باید به نوع درد و مشکل خود نگاهی بی اندازید. ماساژورهای گرم کننده بیشتر مانند کمپرسور آب گرم عمل کرده، از این رو بهترین ماساژور برای دیسک گردن به شمار می روند، زیرا فاقد هرگونه ضربه و فشار هستند.

ولی ماساژورهای ویبره ای به صورت لرزش به ایجاد ویبره و ارتعاش پرداخته و برای افراد با دردهای ناشی از فعالیتهای سنگین ورزشی گزینه ای ایده آل تر محسوب می شوند. ماساژورهای مادون قرمز نیز با مزایایی چون توانایی در بهبود گردش خون، کاهش سلولیت، بهبود دردهای عمیق، گویی بهترین ماساژور گردن موجود در بازار به شمار میروند.

یکی دیگر از ماساژور هایی که بسیار کاربرد دارد و می توانید از آن استفاده کنید خرید ماساژور زانو می باشد.

ماسازور گردن دقیقا همان کاری را انجام می دهد که از اسمش بر می آید.ماساژور گردن کلیه نواحی گردن را ماساژ می دهد و عضلات گردن را ریلکس می کند.طراحی دستگاه ماساژور گردن مطابق با ساختار گردن و شانه می باشد و بدون اینکه فشار اضافی بر گردن وارد کند ،درد و گرفتگی را تسکین می دهد. در حقیقت با به کار گیری فناوری حرکات ماساژ حرفه ای را شبیه سازی می کند.

آیا می دانستید که ماساژور گردن در بهبود فعالیت مغز نیز موثر میباشد. مغز در مایع مغزی نخاعی به نام سی اس اف شناور است این مایع کلوگز و اکسیژن را نیز به مغز می رساند . تنگی و گرفتگی عضلات گردن باعث کاهش گردش جریان مایع شده و باعث ایجاد سردرد، خستگی، اختلال در تمرکز و حافظه می شود. ماساژ گردن این گرفتگی را کاهش می دهد و باعث بهبود عملکرد مغز می شود.

دستگاه ماساژور گردن ابزاری است برقی که با استفاده انواع تکنیک های مختلف سعی مینماید با اجرای حرکات خاص و وارد کردن تنش های مدیریت شده به عضلات گردن و شانه باعث بهبود گردش خون و رفع اسپاسم گردد . این دستگاه با تغذیه از برق شهری ، باتری یا آدپتور فندکی ، الکتروموتور ها یا گوی های تعبیه شده در درون خود را بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده به حرکت وا میدارد . این حرکت میتواند به صورت ضربه ، لرزش یا فشاری حاصل از حرکت گوی ها باشد .

دستگاه ماساژور گردن به لحاظ تکنیک معمولا به سه دسته طبقه بندی میگردند : ماساژور های لرزشی یا ویبره ، ماساژور های ضربه ای ، شیاتسو ، تنس ها و پدهای الکتریکی و ماساژور های هوشمند با تکنیک های فشاری و ترکیبی

  • ماساژور گردن برقی لرزشی همانطور که اسمش مشخص است با لرزش و انتقال آن از طریق صفحه لرزان به عضلات آن ها را وادار به حرکت مینماید . معمولا این نوع از ابزار ها ، ماساژ سبک تری را نسبت به بقیه ابزار های مشابه به عضلات وارد مینمایند .
  • ماساژور ضربه ای گردن با ضربه های سریعی که به عضلات وارد میکند سعی در تحریک عضلات میکند.
  • ماساژور شیاتسو با استفاده از چرخش گوی های دوار که حرکت دست یک ماساژ دهنده را بازسازی میکند ، عضلات شانه و گردن را ورز میدهد .
  • پد های الکتریکی با ارسال شوک های سبک الکتریکی به عضلات گردن آنها ها را منبسط یا منقبض نموده و با این کار آنها را به تحرک وادار مینمایند .

 

نکات مهم خرید ماساژور گردن 

قدرت ماساژور گردن :باید بدانید ماساژور گردن مورد نظر شما چه قدرتی باید داشته باشد. اصولا ماساژور های گردن ضربه ای احتیاج به قدرت بالاتری دارند تا به عمق ماهیچه ها نفوذ کنند . بنابرین قدرت بین ۲۵ وات تا ۴۵ وات مورد نیاز است.

عملکرد گرمایشی: عملکرد گرمایش در افزایش گردش خون و تسکین درد موثر است. باعث دور کردن اسید لاکتیک و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به ماهیچه های گردن می شود.اکثر ماساژور برندهای معتبر این ویژگی را دارند.

سایز  ماساژور گردن: سایز ماساژور گردن باید متناسب با نیاز شما باشد و بدانید که می خواهید در کجا از آن استفاده کنید.مسلما اگر می خواهید یک ماساژور قابل حمل داشته باشید باید به دنبال انواع سبک تر باشید.

آیا واقعا درد گردن را تسکین می دهد: یکی از روس درمان گردن درد از قدیم ماساژ بوده است ،. ماساژ گردن همانطور که گفته شد فشار را از شبکه عصبی به دلیل گرم شدن عضلات و منبسط شدن آنها بر میدارد و این کار باعث کاهش درد میگردد . 

گارانتی 

داشتن گارانتی در هنگام خرید ماساژور گردن بسیار مهم می باشد بنابراین از مکان هایی خریداری نمایید که به شما ضمانت کالا بدهد. 

گردن ما همواره در مقابل انواع فشارها و آسیب‌ها قرار دارد. امروزه دردهایی که در ناحیه گردن اتفاق می‌افتند بیشتر به خاطر سبک زندگی اشتباه و ماشینی به وجود می‌آیند. اگر شما ساعت‌ها در روز پشت کامپیوتر یا میزکار می‌نشینید یا اگر در اثر رانندگی طولانی مدت و ترافیک‌های شدید خسته می‌شوید، ماساژ گردن به شما کمک خواهد کرد تا به عضلات گردن خود آرامش و تسکین هدیه دهید. ماساژور گردن یک وسیله ایده‌آل برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات گردن، برطرف کننده اسپاسم گردن و تقویت عضلات گردن برای پیشگیری از دردهای گردن است.

راهنمای کامل خرید ماساژور گردن

ضعف‌های عضلانی، کشیدگی‌های عضلانی (مخصوصا کشیدگی‌های ناگهانی و شدید)، وضعیت‌های غلط ایستادن، نشستن و خوابیدن می‌تواند عامل بروز گردن درد باشد. گردن درد می‌توانند منشا استخوانی، عضلانی و عصبی داشته باشند. بنابراین حتما در خرید ماساژور گردن عجله کنید.

مشخصات فنی ماساژور گردن HX-5880

عملکرد  این دستگاه به این گونه است که 3 الی 5 سانتیمتر به زیر  سطح پوست نفوذ میکند. سپس با ایجاد ماساژ و تولید  دمای 42 درجه سانتیگراد درد گردن را تا حد زیادی تسکین میدهد. عملکرد پیشفرض دستگاه متناسب با دمای بدن انسان است و موجب تسریع گردش خون  در سطح بدن و ناحیه آسیب دیده میشود.

در این بخش به بررسی مشخصات فنی ماساژور گردن کوشا می پردازیم. 

  • ولتاژ کاری 3.7 ولت ( تامین ولتاژ با دو عدد باطری مینی قلمی AAA )
  • جنس از نوعی پلاستیک مرغوب با مفصل ژله ای که قابلیت حرکتی منعطف را داشته باشد

محتویات ماساژور گردن کوشا

ماساژور گردن کوشا شامل : 

  • دو عدد باطری مینی قلمی 
  • ماساژور گردن 
  • دو عدد چسب مگنتی آغشته به ژل 
  • سیم های اتصال مگنت ها به ماساژور 
  • کاتالوگ استفاده

از آنجایی که ماساژور گردن برای شانه ها و عضلات آن نیز استفاده می شود در برخی موارد به رفع سردرد و فشار چشم، میگرن و سینوزیت هم کمک می کند.

ویژگی های ماساژور گردن کینگ مد

  • طراحی جذاب سه بعدی منحنی جهت قرار گرفتن کامل و راحت روی گردن
  • ماساژ با پالس های الکتریکی مطابق با طب سوزنی چینی
  • بهبود گردش خون ، ریلکس شدن ماهیچه ها ، بهبود اسپاسم های عضلانی ، تسکین درد ، تعادل سیستم عصبی
  • قابل استفاده برای شانه و بازوها
  • بسیار سبک و قابلیت حمل اسان و اشغال فضای کم
  • شبیه سازی ماساژ انسانی
  • دارای دو عدد پد آغشته به ژل جهت ماساژ تمامی نقاط بدن
  • دارای باطری لیتیومی اقتصادی قابل تعویض

روش استفاده از ماساژور گردن کینگ مد 

کلید سوئیچ دستگاه را در وضعیت روشن On قرار دهید . ناحیه تماس ماساژور به گردن را کمی خیس کنید سپس ماساژور را روی گردن قرار دهید تا الکترودها در تماس کامل با گردن قرار گیرند. دقت کنید که سطح الکترودها کاملا تمیز باشند . 

در این مرحله باید کلید روشن روی بازو را فشرده تا صدای بیپ از ماساژور شنیده شود. می توانید بوسیله دکمه های ولوم ، شدت ماساژ را تعیین کنید. 

با فشردن دکمه مد mode می توانید مدهای عملکردی ماساژور را تغییر دهید . در هر سری برای شارژ دستگاه بین 1-2 ساعت زمان نیاز هست و می توانید در هر سری برای 15 دقیقه از ماساژور استفاده کنید. 

اگر برای مدت طولانی نمی خواهید از ماساژور گردن استفاده کنید باطری های ماساژور را خارج کنید. 

این دستگاه برای کسب آرامش و تجربه ماساژی لذت بخش بسیار مناسب است، زیرا تنها برای استفاده نیاز به فشردن یک دکمه دارد. ماساژورهای گردن نقاط فشاری و نقاطی که منشا درد هستند را شناسایی و ماساژ می‌‎دهند. بسیاری از آنها شامل 3 ویژگی مهم اعم از: گرما، ارتعاش و سبک ماساژ (شیاتسو) هستند.

ماساژورهای گردن به افزایش گردش خون کمک می‌کنند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهند، به کاهش استرس منجر می‌شوند، عضلات را آرامش کرده، خستگی بعد از هر تمرین را کاهش می‌دهند و بسیاری فواید دیگر که در بالا به آنها اشاره کردیم.

به موجب همین، از ماساژور به اندازه دو تا سه بار در روز برای 5 تا 20 دقیقه استفاده کنید. لازم است طول زمان ماساژ بیشتر از 20 دقیقه نشود، زیرا بعد از این زمان، ماساژ دیگر تاثیری نخواهد نداشت و حتی ممکن است باعث درد و تورم نیز شود. فاصله بین هر ماساژ حداقل 15 دقیقه است.

 

سوالات متداول 

1- قیمت ماساژور گردن چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از قیمت ماساژور گردن با کارشناسان کینگ مد تماس بگیرید. 

2- نحوه ثبت سفارش ماساژور گردن چگونه است؟

شما می توانید با کارشناسان کینگ مد تماس گرفته و بعد از ارسال فاکتور و واریز وجه ماساژور را برای شما ارسال کنند. 

3- علت خرید ماساژور گردن کینگ مد چیست؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *