بهترین ماساژور کمر و گردن

بهترین ماساژور کمر و گردن
زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین ماساژور کمر و گردن چه ویژگی هایی دارد؟ کمر و گردن یکی از مهم ترین نقاطی است که ممکن است برای هر فردی ایجاد مشکل کند. استفاده از ماساژور کمر و گردن می تواند به شما کمک کند که از دردهای مفصلی نجات پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین ماساژور کمر و گردن آشنا کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی بهترین ماساژور کمر و گردن

ماساژور شانه و گردن یک دستگاه ماساژور است که طراحی شده است تا به مناطق شانه و گردن کمک کند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای دسته‌هایی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها دست بکشید و دیگر دسته‌ها را بر روی منطقه مورد نیاز خود قرار دهید تا ماساژ بهتری دریافت کنید. برخی از ماساژور‌های شانه و گردن می‌توانند دارای ویژگی‌های اضافی نظیر ماساژ حرارتی، تنظیم سرعت و تنظیم فشار باشند. این دستگاه‌ها معمولاً به کاهش درد، تسکین از استرس و رفع خستگی مناطق شانه و گردن کمک می‌کنند.

بهترین ماساژور‌های کمر و گردن معمولاً از برندهای معتبری مانند Homedics، Naipo، Belmint و Zyllion می‌باشند. این ماساژور‌ها از انواع مختلفی مانند ماساژور‌های شیاتسو، ماساژور‌های الکتریکی و ماساژور‌های حرارتی تا ماساژور‌های ترکیبی با ویژگی‌های مختلفی از جمله تنظیم سرعت و قابلیت تنظیم فشار برخوردارند. بهترین ماساژور برای شما بستگی به نیازهای ماساژ خود دارد، بنابراین قبل از خرید به تحقیق و مقایسه بین مدل‌ها توجه کنید.

بهترین ماساژور کمر و گردن چیست؟

ماساژور شانه و گردن به درمان کمردرد، درد شانه و گردن، استرس، خستگی عضلانی و بهبود خواب کمک می‌کند. این دستگاه‌ها با انواع مختلف ماساژ‌ها مانند ماساژ شیاتسو، ماساژ لرزشی و ماساژ حرارتی به منطقه مورد نظر فشار می‌آورند و عضلات را وارد حالت آرامش می‌کنند. از طریق افزایش جریان خون و کاهش التهاب، این دستگاه‌ها می‌توانند به بهبود عملکرد عضلات و بهبود راحتی شما کمک کنند. همچنین با استفاده منظم از ماساژور شانه و گردن، می‌توانید از تنش‌های عضلاتی خود رها شوید و به آرامش بخشیده و احساس رفاه کنید.

  1. بررسی کیفیت و برند محصول: قبل از خرید ماساژور کمر و گردن، بررسی کنید که از یک برند معتبر و با کیفیت خریداری می‌کنید تا از عملکرد و عمر مفید بالایی برخوردار باشد.

  2. انواع ماساژور: بررسی کنید که ماساژور دارای انواع مختلف ماساژ‌ها مثل ماساژ شیاتسو، ماساژ لرزشی و ماساژ حرارتی باشد که بستگی به نیاز شما متناسب باشد.

  3. ویژگی‌های اضافی: مطمئن شوید که ماساژور دارای ویژگی‌های اضافی مثل تنظیم سرعت و تنظیم فشار باشد تا تجربه ماساژ بهتری داشته باشید.

  4. قابلیت حمل و نقل: اگر می‌خواهید ماساژور را به هرجایی ببرید، مطمئن شوید که دستگاه قابلیت حمل و نقل آسان دارد.

  5. بررسی نظرات مشتریان: قبل از خرید، نظرات مشتریان را مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که محصول انتخابی به انتظارات شما می‌رسد.

ویژگی ماساژور برقی 

یکی از مدل‌های محبوب و پر استفاده دستگاه‌های ماساژ، ماساژور کمر می‌باشد. دستگاه ماساژ کمر را می‌توان از بهترین ماساژورها نام گذاری کرد. اما چرا؟ کمر یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن بوده و در صورتی که دچار مشکلاتی شود، فعالیت‌های بدن را محدود می‌کند

ماساژ گردن علاوه بر مزایای ذکر شده می‌تواند در درمان و بهبود بیماری‌هایی مانند TMJ (اختلالات مفصل گیجگاهی فکی)، اسپاسم عضلات، دیسک گردن و کشیدگی عضلات موثر باشد.

ماساژ گردن علاوه بر رفع خستگی و التیام دردهای گردن، برای شانه‌ها، بازوها و سر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژ شامل عضلات شانه و گردن می‌باشد و برای افرادی که از اختلالاتی نظیر سردرد، فشار چشم، میگرن، سینوزیت و درد مزمن گردن رنج می‌برند مفید بوده و به رفع اسپاسم عضلات نواحی ذکر شده کمک می‌کند.

در واقع این امر به دلیل تنش و فشاری است که کمر در معرض آن قرار می‌گیرد. در طول روز افراد فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند. از نشستن پشت صندلی و سیستم‌های کامپیوتری گرفته تا راه رفتن و بلند کردن جسم‌های سبک و سنگین. به طور کلی هر کاری که بدن انجام می‌دهد در آن به کمک کمر نیاز دارد؛ زیرا کمر یکی از مهم‌ترین اعضای بدن بوده و درون خود ستون فقرات را نیز جای داده است.

به دلیل استفاده زیادی که از کمر می‌کنیم، در انتهای روز ممکن است کمر ما درد گرفته و در معرض فشار زیادی قرار می‌گیرد. همین موضوع نیز موجب می‌شود. تا فرد آزارهای زیادی را تحمل کند. اما راهکاری بسیار کاربردی و خوب برای این کار وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید در انتهای روز کمر خود را ماساژ داده و از ایجاد دردهای مفصل و ستون فقرات جلوگیری کنید. برای این کار می‌توانید از اعضای خانواده خود کمک بگیرید. اما در برخی شرایط ممکن است دسترسی به این افراد وجود نداشته باشد.

در چنین شرایطی دستگاه ماساژور کمر به داد شما می‌رسد. تنها کافی است این دستگاه را روی کمر خود قرار داده و پس از تنظیم کنترل‌ها آن روند ماساژ را آغاز کنید. پس از چند دقیقه ماساژ دادن متوجه خواهید شد که کمر شما چقدر بهتر شده و دیگر باعث اذیتتان نمی‌شود.

انواع ماساژور شانه و گردن

بعد از مهره‌های کمر، مهره‌های گردن که در ادامه مهره‌های کمر قرار دارند، بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می‌شوند. کارمندها، برنامه‌نویسان، تایپیست‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند، بیشتر دچار دردهای گردن می‌شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است. عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ها می‌شود که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می‌کند. از طرفی ماساژ گردن تقویت عضلات آن منجر می‌شود که قوام آن‌ها باعث کاهش خستگی هنگام کار می‌شود. همچنین ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می‌شود که منجر به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌شود.

در بازار امروزی، انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژدهنده گردن و شانه در برند‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارند. پیش از خرید یک ماساژور گردن باید بدانیم دنبال چه ویژگی‌هایی هستیم؟

ماساژورهای گردن معمولا در سه نوع ویبره، شیاتسو یا غلتکی و ضربه‌ای هستند. پیش از خرید باید بدانید ماساژ گردن شما دارای چند وات توان است. اصولا ماساژورهایی از نوع ضربه‌ای باید قدرت بالایی داشته باشند تا توان نفوذ به عمق ماهیچه‌های گردن را داشته باشند.

همچنین برخی ماساژورهای گردن، برای کارایی و تاثیر بیشتر دارای گرمکن هستند. عملکرد گرمایشی ماساژور در افزایش گردش خون و تسکین بسیار موثر است. پس در هنگام خرید یک ماساژور گردن، به این ویژگی توجه داشته باشید.

خرید ماساژور گردن 

سایز و اندازه و وزن ماساژور ویژگی دیگری است که باید در خرید دستگاه ماساژ به آن توجه کنید. ماساژور باید مناسب اندازه گردن شما باشد. بدون شک اگر می‌خواهید ماساژور گردن شما قابلیت حمل داشته باشد باید از ماساژورهای سبک استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که آیا دستگاه قابلیت کار با باطری دارد یا خیر؟

پس از بررسی ویژگی‌های ماساژور می‌توانید نسبت به خرید این محصول برای تسکین دردهای عضلانی گردن و بهره‌گیری از مزایای ماساژ گردن، اقدام کنید. مجموعه آیرست با ارائه ماساژورهای گردن با کیفیت و منصفانه می‌تواند انتخابی مناسب برای رسیدن به آرامش عضلانی و دوری از دردهای گردن باشد.

ویژگی های بهترین ماساژور کمر و گردن

فواید بهترین ماساژور کمر و گردن

 بهبود گردش خون

یکی از مهم‌ترین فوایدی که استفاده از دستگاه ماساژور کمر برای شما به ارمغان می‌آورد بهبود گردش خون است. به طور کلی ماساژورها نقش مهمی در گردش خون در رگ‌های خونی دارند. این دستگاه فوق‌العاده با ماساژ دادن به روش‌های مختلف رگ‌های خونی را تحریک کرده و باعث گشاد شدن رگ‌ها و از بین رفتن گرفتگی‌ها می‌شود. مجموعه این کارها باعث می‌شود تا گردش خون در رگ‌ها بهبود پیدا کند و سیستم کمر به درستی کار کند.

· افزایش ترشح اندورفین

از دیگر کاربردهای فوق‌العاده استفاده از دستگاه ماساژور کمر این است که این دستگاه باعث افزایش ترشح هورمون اندورفین در بدن می‌شود. ماساژ کمر یکی از لذت‌بخش‌ترین حس‌ها را در بدن ایجاد کرده و باعث به وجود آمدن آرامش بسیار زیادی می‌شود.

دلیل این موضوع افزایش ترشح هورمون اندورفین یا هورمون حس خوب می‌باشد. زمانی که کمر را با استفاده از روش‌های مدرن ماساژ می‌دهید این هورمون جذاب در بدن شما ترشح شده و موجب ایجاد یک حس خوب در بدن می‌شود.

· رفع گرفتگی عضلات

یکی از بدترین مشکلاتی که افراد به آن دچار می‌شوند گرفتگی عضلات کمر است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم کمر در طول روز تنش و فشار زیادی را تحمل کرده و همین موضوع باعث می‌شود تا در برخی مواقع دچار مشکلی به نام گرفتگی عضلات شود.

در چنین شرایطی نمی‌توانید کاری انجام دهید و بدن شما تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. یکی از بهترین راه حل‌های رفع این گرفتگی استفاده از ماساژور کمر است که به کمک ماساژهای حرارتی، ویبره‌ای، ضربه‌ای و… باعث بهبود عملکرد کمر می‌شود.

·  تسکین درد کمر و گردن

افراد در طول روز امور مختلفی انجام می‌دهند و این موضوع نیز باعث شده است تا درد در کمر و گردن ایجاد شود. ما در شرایط مختلفی از کمر و گردن خود استفاده می‌کنیم. به دلیل قرار گیری این دو بخش از بدن در مهم‌ترین نقاط سیستم استخوان بندی یعنی ستون فقرات، کمترین فشار به بدن موجب ایجاد درد در این نقاط خواهد شد. اگر در طول روز کارهایی انجام می‌دهید که باعث درد در کمر و گردن می‌شود، باید به روش‌هایی مانند استفاده از دستگاه ماساژور کمر این دردها را برطرف کنید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *