بهترین ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن کدام است؟
زمان مطالعه: 6 دقیقه
ویژگی های بهترین ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن کدام ماساژور می باشد؟ 

ماساژور گردن چه کاربردی دارد و استفاده از آن چه فوایدی برای بدن دارد؟

مشغله‌ها و خستگی‌های روزانه موجب شده‌اند تا افراد شاغل زمان کمتری برای استراحت و ریلکس شدن داشته باشند و همین عامل نیاز به ماساژور گردن را پررنگ‌تر کرده است.

گردن درد، از جمله بارزترین مشکلاتی است که برای تقریباً همه افراد به وجود می آید. گردن درد ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که حتی استفاده از بالش نامناسب، طرز ایستادن نادرست، کار کردن در مدت زمان طولانی و… نیز می تواند دلایلی برای ایجاد دردهای فراوان و کوفتگی در ناحیه گردن باشد.

فیزیوتراپی گردن چیست؟

قصد داریم در این مقاله با معرفی محصولی بسیار کاربردی به نام ماساژور گردن، به تمامی دغدغه های شما از بابت گردن درد و بیماری های عضلانی در ناحیه گردن پاسخ دهیم و با مطالعه آن، قادر خواهید بود بهترین ماساژور گردن را شناسایی کرده و آن را با مناسب ترین قیمت از معتبرترین فروشگاه‌ها خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اهمیت خرید بهترین ماساژور گردن

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دچار خستگی زودهنگام و سردردهای مداوم می‌شوید و دلیل اصلی آن را نمی‌دانید، خوب است بدانید عامل اصلی سردردها و خستگی‌های شدید روزانه، گرفتگی عضلات در ناحیه گردن است. اما چه موقع عضلات گردن دچار تنگی یا گرفتگی می‌شوند؟ هنگامی‌که مایع مغزی نخاعی که موجب اکسیژن‌رسانی به مغز می‌شود با کندی گردش یا کاهش گردش روبه‌رو شود. در این صورت فرد را دچار کوفتگی و خستگی در ناحیه سر و گردن می‌کند.

علاوه بر آن، کاهش گردش این مایع مغزی نخاعی ، موجب ایجاد اختلال در تمرکز و درنتیجه اختلال در انجام فعالیت‌های روزانه فرد می‌شود.

 به بیانی دیگر می‌توان گفت کاهش گردش این مواد مغزس نخاعی، موجب کاهش عملکرد درست مغز می‌شود و عدم عملکرد مغز, عدم توجه، عدم دقت، خستگی و سردرد شدید را ایجاد می‌کند؛ بنابراین برای جلوگیری از موارد نام‌برده، باید خستگی‌های روزانه را که درنتیجه کار مشغله ایجاد می‌شوند، توسط دستگاهی مانند ماساژور گردن رفع کرد.

بعد از مهره‌های کمر، مهره‌های گردن که در ادامه مهره‌های کمر قرار دارند، بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می‌شوند. کارمندها، برنامه‌نویسان، تایپیست‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند، بیشتر دچار دردهای گردن می‌شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است. عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ها می‌شود که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می‌کند. از طرفی ماساژ گردن تقویت عضلات آن منجر می‌شود که قوام آن‌ها باعث کاهش خستگی هنگام کار می‌شود. همچنین ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می‌شود که منجر به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌شود.

اصلی‌ترین فاکتورهای خرید ماساژور گردن

انتخاب بهترین ماساژور گردن
  • خرید تضمینی، درگرو دقت به جزئیات ریزودرشت محصولی است که خریداری می‌کنیم. ماساژور گردن یکی از محصولات حساسی است که اگر با دقت خریداری نشود کارایی لازم را نخواهد داشت. در ادامه  اصلی‌ترین فاکتورهای خرید ماساژور گردن را ذکر کرده‌ایم که موجب انجام خرید مطمئن برای شماخواهد شد.

  • مجهز به سیستم گرمایشی: ماساژورهایی که مجهز به عملکرد گرمایشی هستند از این طریق موجب افزایش گردش خون می‌شوند همچنین به کاهش درد کمک می‌کنند. علاوه بر آن، مجهز بودن ماساژور گردن به عملکرد گرمایشی، باعث حذف اسیدلاکتیک می‌شود و با رساندن اکسیژن و مواد موردنیاز ماهیچه‌های گردن، موجب عملکرد درست آن‌ها می‌شود که با حذف درد در ناحیه سر و گردن همراه است. اغلب ماساژورهای گران‌قیمت و کاربردی این ویژگی را دارند.
  • مجهز بودن به تایمر و تنظیمات سرعت: با خرید این نوع ماساژور گردن، نیاز نیست بابت به خواب رفتن خود هنگام ماساژ نگران باشید، چراکه این ماساژورها مجهز به تایمر هستند و می‌توانید برای زمان مشخصی که مدنظرتان است آن را کوک کنید و وقتی شما به خواب‌رفته‌اید، ماساژور خودبه‌خود خاموش شود.

همچنین تنظیمات سرعت و شدت به فرد این امکان را می‌دهد که میزان لرزش دستگاه و تعداد دفعات ضربه دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم کند. ماساژوری که چنین خصوصیتی داشته باشد ازجمله کاربردی‌ترین‌ها به‌حساب می‌آید.

  • اندازه و ابعاد: ماساژورهای گردن با توجه به نیاز شما در ابعاد مختلف تولید می‌شوند که به انواع سبک و قابل‌حمل و سنگین‌تر تقسیم می‌شوند. اگر نیاز دارید که ماساژور خود را به همراه داشته باشید و آن را به محیط‌های مختلف محیط کار ببرید، بهتر از انواع ماساژهای استفاده کنید.
  • دریافت خدمات پس از فروش برای خرید ماساژور گردن: هنگام خرید ماساژور گردن حتماً توجه داشته باشید که شرکت یا برندی که این محصول را از آن خریداری می‌کنید به شما خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان بدهند. کینک مد با تجربه فراوان درفروش این محصول، مشاوره رایگان برای پاسخگویی به سؤالات شما در رابطه با نحوه کارکرد و استفاده از ماساژور گردن و همچنین خدمات پس از فروش رایگان به تمامی خریداران عرضه می‌کند.

برای خرید محصولات کینگ مد و همچنین خرید ماساژور گردن با مناسب‌ترین قیمت همین حالا کلیک کنید

نتایج استفاده از ماساژور گردن

ماساژور برقی
  • افزایش گردش خون از طریق ایجاد لرزش و عملکرد گرمایشی.
  • تنظیم گردش خون
  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهش فشارخون در افرادی که مبتلابه فشارخون هستند
  • رفع سردرد، خستگی کلی بدن و گرفتگی عضلانی
  • ایجاد تمرکز حواس از طریق ماساژ و بالا بردن دقت

 

 

 

 

ماساژور گردن حلال کدام مشکلات است

علاوه بر موارد ذکرشده ماساژور گردن می‌تواند حلال مشکلاتی باشد که تقریباً اکثر افراد در حال حاضر اکثر افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند که در ادامه به آن اشاره‌کرده‌ایم.

  1. با خرید ماساژور گردن از کمک فرد دیگری برای انجام ماساژ بی‌نیاز خواهید بود
  2. خرید ماساژور گردن موجب می‌شود، افرادی که زمان کافی ندارند که از محیط خانه خود بیرون بروند و یا در طول روز برای کاهش درد سر و گردن به مراکز ماساژ درمانی بروند، به‌راحتی در فضای خانه خود از این محصول کاربردی استفاده کنند و از این طریق در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
  3. استفاده از این محصول محدودیت مکانی ندارد و با توجه به قابل‌حمل بودن آن، می‌توانید در هر مکان از آن استفاده کنید.
  4. علاوه بر موارد گفته‌شده، استفاده از ماساژور گردن می‌تواند به درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها مانند دردهای شدید عضلانی، دیسک کمر، ورم‌های مفصلی، میگرن و … چاره‌ساز باشند
  5. اگر آرتروز گردن دارید، باید بگوییم که ماساژور گردن برای آرتروز مثل یک معجزه عمل کرده و می‌تواند دردهای گاه‌وبی‌گاه شما را تسکین ببخشد؛
  6. ماساژورهایی که دارای سیستم گرمایشی و انتقال حرارت هستند، منجر به تحریک گردش خون و بهبود آن می‌شوند و در نتیجه درد و تنش در ناحیه گردن و کتف کاهش می‌یابد؛
  7. سیستم‌های عصبی گردن به واسطه ماساژور برقی و الکتریکی تحریک شده و ماهیچه‌های این قسمت شروع به فعالیت می‌کنند؛
  8. از ماساژور گردن در شرایط مختلف از جمله در اتومبیل نیز می‌توان استفاده کرد؛
  9. استفاده مداوم از ماساژور برای دیسک گردن، تاثیرات مثبتی بر سلامت جسمانی شخص دارد؛
  10. از ماساژور شارژی می‌توان در طول سفر و در هر محیط خارجی استفاده کرد؛
  11. استفاده از ماساژور برقی و الکتریکی گردن در کاهش استرس و اضطراب موثر است.

ماساژ گردن علاوه بر مزایای ذکر شده می‌تواند در درمان و بهبود بیماری‌هایی مانند TMJ (اختلالات مفصل گیجگاهی فکی)، اسپاسم عضلات، دیسک گردن و کشیدگی عضلات موثر باشد.

ماساژ گردن علاوه بر رفع خستگی و التیام دردهای گردن، برای شانه‌ها، بازوها و سر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژ شامل عضلات شانه و گردن می‌باشد و برای افرادی که از اختلالاتی نظیر سردرد، فشار چشم، میگرن، سینوزیت و درد مزمن گردن رنج می‌برند مفید بوده و به رفع اسپاسم عضلات نواحی ذکر شده کمک می‌کند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *